tisdag 26 mars 2013

Svin....

I kväll "pratade" jag med någon som hade kunnat berätta om gunnar....
jag är tacksam för att hon inte gjorde det ....och jag är tacksam för att jag avslutade snabbt...

Jag vill inte ta reda på något om honom!
Jag vill verkligen inte - ändå är jag där och "nosar" då och då...

och sista tiden har varit lite mer av att vara i närheten av att försöka än på länge...

Men jag antar att när man fastnar i något så är det som att bo i ett rum fullt med svin;
det slutar inte lukta svin innan ALLA svin är ute - hur mycket man än städar så finns svinlukten kvar...
Jag hoppas att det är sista svinet nu - men vad är det som är detta svin?
Och är det fler kvar vill jag veta alla på en gång och kasta ut dem!

Jag vill att det ska bli fullständigt rent där jag är!

Jag är inte orolig bara lite otålig - det kommer att gå bra och svinen kommer alla att snart vara ute
de får gå tillbaka till sin rättmätiga ägare !

Inga kommentarer: