söndag 28 april 2013

Något händer...

....men jag kan inte se det...
Jag bara känner att något - som berör mig, på ett eller annat sätt - händer.

Jag säker på att jag kommer att få veta så småning om- men just nu bara känner jag det och det är jobbigt...

Jag känner att det finns ilska och det finns agg mot mig pga det som händer

Hur jag kan känna det?
Jag vet inte - men det är inte första gången i mitt liv som jag gör det
Jag har känt av när saker som berör mig händer hela mitt liv - men jag har pga min barndom valt att inte tro på mig själv (men fått veta senare att det jag känt varit riktigt)

Jag försöker lämna det till Gud - men det är lite svårt just nu då det känns i hela mitt inre
och jag känner mig lika "stirrig" som han här nedan - något nytt är på väg men vad är det?
                                                  

Inga kommentarer: