tisdag 2 juli 2013

Vaknade irriterad...

...och med huvudvärk.
I natt har gunnar varit på besök flera gånger och varje gång så har jag sagt åt honom att gå och lämna mig i fred.
Han får inte vara här när han inte vill vara här - när han valt de val ha val.
Inte ens i mina drömmar!
Jag ser ingen glädje, tillfredsställelse eller njutning av att han är här på det viset!

Han har valt som han val - och även om det säkert tänks; "men det är ju hon som drömmer och han har ju inte ansvar för hennes drömmar" så är det ändå så att i drömmarna är han här och här har han inget att göra när han valt som han valt.

Som sagt jag skickade iväg honom varje gång han kom men jag har tydligen inte sovit så där jättebra och drömmarna har inte varit endast drömmar - de har varit en del av min tillvaro i natt (och tydligen verkliga för mig) så ...

Hur som helst; jag sa åt honom att ge sig i väg och det är det viktiga.

Tisdag - och jag vill redan ha helg för att jag är trött
Det kommer att bli bra ändå när jag väl kommer igång så.

Allt gott inför denna dagen!

Inga kommentarer: