onsdag 3 juli 2013

Datorkrasch...

Det har varit på väg ett tag...men jag har väntat ut det så länge jag kunnat...men i morse så var det tvärstopp...
Datorn la av!
Bara att sätta igång med en ominstallering...
Det är aldrig roligt - men det tog inte så lång tid som jag befarade - hoppas att det håller sig nu!

Annars en bra dag - även om jag just nu är inne i en lite mindre rolig period (ledsen och tilltuffsad) men trots det så känner jag lycka
Det är så annorlunda nu mot det var för en tid sedan - och inte alls så länge sedan
för jag kan njuta av tillvaron samtidigt som jag känner mig ledsen...

Ja, och sa var snart onsdagen över också - så bara två dagar kvar innan helgen....
Jag behöver helg!
och jag börjar verkligen behöva semester också - inte så längt kvar; tre veckor precis ...

ska bli så skönt!

Inga kommentarer: