onsdag 15 maj 2013

Min stora kärlek kommer hem till mig idag...

...skrev någon - och det stack till i hjärtat.
Min stora kärlek kommer inte hem till mig - han kanske kommer hem till en annan...

Men inte ens den känslan av sorg som stack till i mitt hjärta kan i alla fall idag ta bort min känsla av frihet, lugn och ro samt lyckan jag har inom mig just nu.

Men ärligt så stack det till - och jag inser att all vilja i världen för att komma någon stans hjälper inte om jag inte är ärlig därför vill jag ta fram känslan i ljuset så den inte får gro där i mörkret och förstöra allt det goda jag har just nu.

Sanningen ska göra er fria!

Tre bra saker med mig själv:
oavsett vad - vill dig väl
oavsett om jag känner mig illa behandlad av dig - vill dig väl
oavsett om jag bryter kontakten - vill dig väl

2 kommentarer:

Ulla sa...

Kram♥

Saida sa...

Kram själv - hoppas att du har det bra.