onsdag 29 maj 2013

Idag är jag lycklig!

"Det är som att sommarlivet skyndar sig som om det är rädd för att inte få leva livet fullt ut och därför tar ut svängarna för fort och i ett överflöd och ett överdåd..

Det känns lite som vi människor gör ibland när vi lever livet, vi skyndar och hinner nästan inte njuta för vi ska göra allt och det ska nästan vara gjort igår. Bråttom bråttombråttom."


Lånat från ruash blogg; http://ruach.blogg.se/



Det misstaget gjorde jag med gunnar - i mitt hjärta - och det kommer jag mest troligt aldrig mer att göra. Var jag försiktig innan jag träffade honom så har han deffenitivt lärt mig att vara ännu försiktigare.

Men det viktiga är ändå att jag idag är lycklig och "mitt i veckan" så kan jag le och känna glädje.
I kväll ska jag ut och äta med arbetskamrater - ska bli väldigt trevligt!
För övrigt kan man "ta det soft" även om man inte ligger på soffan utan arbetar och håller igång - bara man gör det med ro.

Inga kommentarer: