fredag 10 maj 2013

Jag känner att något händer i mig...

Trots att jag haft en del "gunnarkontakt/problem/tankar" så känner jag mig lugnare än på länge.

Jag känner att ärlighet varar längst - så jag har inget att frukta´

Jag vet att jag kan få en smäll från hans håll - men det får jag ta i så fall och jag tror jag faktisk kan det

Jag är i min nya fas - och här är väntan (även om det inte är ogörlighet) tills nästa fas

Vad som kommer vet jag inte - men vad det än är så är det okej om jag lämnar det till Gud

Jag kan inte ha koll - och det sliter på min energi att försöka
Jag har försökt hela mitt liv - och ofta har jag trott att jag haft kollen (ibland kanske jag haft det också) men många gånger har jag stretat i onödan både för att jag inte haft koll utan det ordnat sig ändå och för att det absolut har gått helt åt .....

Så Gud måste få vara den som har kollen från och med nu!

En klämdag - och jag tog semester!

Inga kommentarer: