tisdag 7 maj 2013

Börjat min fas inför framtiden

In i fasen har också följt mig en känsla som berör gunnar - och jag vet inte vart den kommer att leda mig.
Jag är inte fri från känslorna för honom - och jag har nog sagt tidigare att jag kanske får leva med dem.
Jag är inte ur balans jag är bara ledsen - för det som händer mig just nu

Jag tror ändå att det är gott - även om det inte ser så ut
Vi människor vill att allt ska se så trevligt och perfekt ut (lycka och inget som skaver) för att det ska vara gott - men det är inte alltid sant att det är gott för det ibland kan det var så fel ändå men vi luras att tro att det är bra då - men i slutänden så är det inte det
lika så kan något som känns tråkigt bli ett gott slutresultat - i slutänden - och jag tror att det kommer det att bli den här gången
Jag vet inte hur det ska leda dit - eller hur slutresultatet kommer att bli (men jag tror Gud vill mig väl och därför kommer han att hjälpa mig dig)

Inga kommentarer: