torsdag 8 augusti 2013

drömmar - tillbaka från döden...

Jag har drömt två nätter om gunnar ...men jag kommer inte ihåg vad jag drömt...
känslan är att Gud tar hand om honom - efter vad Gud anser vara rätt...

I natt drömde jag att mitt goa djur som dog kom tillbaka till livet
jag undrar vad den drömmen betyder - jag hoppas inte på det och även om jag saknar henne så önskar jag det inte heller så det är inte pga mina egna tankar...

I dag ska jag ge mig iväg ut en lite längre stund - utan mitt andra goa djur - han måste ju vänja sig vid att vara hemma själv nu...jag tror inte det är så roligt för honom när han är van vid 17års sällskap men han måste börja vänja sig vid det...
Jag är glad att jag har semester - även om mycket tid gått åt till detta...

Min relation med Gud är fortfarande ett stort frågetecken 

Inga kommentarer: