måndag 5 augusti 2013

Det känns lite bättre - och lite lugnare nu..

Vi tog oss ut och cyklade - satte oss en stund i en park och jag köpte fika och min goa vän fick lite pellets att äta (ja jag har en kvar nu som också är ledsen)..
Vi fortsatte cykla och kom förbi en väns hus så vi stannade en liten stund och pratade några ord för att sedan cykla vidare. vi cyklade förbi en annan väns gravplats och stannade till lite där också.
Det är snart 5 år sedan han "gick bort" - mitt under den kaotiska tiden med gunnar. Jag hade sådant kaos inombords så jag hann inte med att förstå vad som hände men det hände...
Sedan var min lilla goa vän trött och det märktes så vi cyklade hem.
Han var törstig och trött och när han fått i sig det han behövde så la han sig att sova....
Jag hoppas att lugnet ska stanna hos oss nu...så att vi bara kan få finna väg tillbaka till lugnet och ron
Saknaden försvinner inte ..
Det gör den aldrig när man mist någon man älskar - oavsett hur det sker...

Inga kommentarer: