lördag 3 augusti 2013

Det är en jobbig tid för mig just nu..

Det är inte så att jag tappat bort tillförsikten och glädjen...det är bara så att jag inte ville vara kvar på sparlåga längre.
Jag har gått på det så länge nu därför att jag inte vågar något annat - men Gud var är du att hjälpa mig vidare?
Jag pratar inte om en ny man - jag pratar om mig själv
de gåvor jag fått och att jag inte använder dem därför jag inte längre tror på mig själv vad gäller dem.
Jag miste den tron pga gunnar
Annat funkar - men just detta är så väldigt viktigt för att kunna ha en fullt fungerande relation med min Gud.

Omvändelse (som jag redan gjort) från dumma saker  och sträcka mig framåt för att kunna få tag i det som jag en gång fått men som jag inte längre vågar tro är mitt.
Jag lämnar över till Gud att ta hand om det och hoppas på att få se hans makt och se hur(om?)  han leder mig dit jag själv inte kan ta mig.

Vi ska ju lämna över till Gud - och jag har så förbaskat svårt att göra det!

Inga kommentarer: