måndag 14 januari 2013

Jo, jag känner äntligen full frid...

Jag kan tänka på gunnar utan att det gör ont längre
bara ett litet konstaterande om att det gick inte bra
konstaterande om att han valde andra vägar - och han gjorde det utan att tala om det för mig..

Men idag känner jag frid - och jag känner mig nöjd - och jag börjar få tillbaka leendet som satt (innan jag träffade gunnar) runt min mun markerad - och jag börjar få bort den markering av sorg som funnits över mitt ansikte och hårt runt munnen.

Jag har frid och jag är fri

Jag tror vi var rätt - även om det inte ser så ut
men jag lever i en tillvaro som inte bara ser svart och vitt utan alla nyanser där emellan
gunnar valde bort det rätta - och jag behöver inte känna att det är jag som misslyckats

tråkigt bara att han inte också lyckades!

Jag är fri och jag känner frid - jag är lycklig

Tack!

Inga kommentarer: