onsdag 18 september 2013

I går var sorgen över mig igen...

Det är så konstigt; det har gått så lång tid och för det mesta så känns tillvaron helt okej.
Men så kommer sådana dagar som igår då sorgen - och till viss del saknaden - efter gunnar kommer över mig igen. Och - jag förstår inte varför det kommer.
Men jag förstår att jag är inte redo för ett nytt förhållande för ingen ska behöva gå in i ett förhållande med någon som har hjärtat eller tankarna på annat håll (oavsett om det är någon reel person eller bara tankarna på någon annan oavsett).

Jag känner mig omskakad när jag skriver det här - och en viss känsla av förnedring.
Känslan av att ha blivit grovt utnyttjad
Men ändå känner jag att gunnar är ännu mer utnyttjad....

Kan inte förklara mer än att så känner jag - inte så att jag bortförklarar gunnars agerande lika lite som jag bortförklarar mitt eget...

Nog så!
Mer så snurrar jag bara in mig i en massa onödiga ord...

2 kommentarer:

Ulla sa...

Så kan det vara ibland,,,förstår dig,,,kram

Saida sa...

Tack så mycket för medkänslan.
kram