tisdag 3 september 2013

Gunnar har kontakt med en av tjejerna som jag kom på honom med...

ja, kanske fler men det vet jag inte säkert...fast det är inte henne han har ett förhållande med...
Det är säkert en månad sedan jag fick veta det - men som tur är så är det inte mitt bekymmer...
Varför skriver jag om det nu?
Därför att något jag läste påminde mig om det - och jag lyfter upp det i ljuset för att INTE det ska få bli ett hjärnspöke som kan göra sig till nåt stort i min hjärna.

Jag börjar undra om jag bara tryckt ner det - i stället för att släppa det - och att det har gett negativa konsekvenser ren fysikt ...
Jag har undrat ett tag varför jag gör en speciell sak sedan någon tid tillbaka
hm...
Släpper det nu så var det nog så...
Jag tänkte när jag fick veta det att det inte var mitt problem - men innan jag tänkte det så var det som en sur trasa rakt över ansiktet...."hon fick minsan hänga med"

Varför lämnade jag det inte till Gud?
Jag lämnar både mig själv och gunnar med "följe" oavsett vilka de är till Gud
vill inte bära på  något som inte är mitt att bära och jag inte kan göra något åt...

Inga kommentarer: