fredag 27 september 2013

Fredag...

...och jag längtar efter helg.
Jag har varit så trött den här veckan - och sovit väldigt tungt - så jag tror att jag behöver lediga mornar...ska bli skönt att få vakna när jag vaknar i morgon - och inte för att klockan ringer.

Jag brukar ofta vakna före klockan annars när jag inte är trött - och det är en enorm skillnad under dagen...
I kväll ska jag vara barnvakt åt mycket goda vänner som behöver "partid" - och det är jag glad att de vill och kan ta sig...

2 kommentarer:

Ulla sa...

Hoppas du får en vilsam helg och kan vila trots att du skall vara barnvakt.

Kram och var rädd om dig..

Saida sa...

Det ska bli skönt med helg - och jag önskar dig det samma.
Det är framför allt roligt att träffa dessa barn - och det piggar upp även om de är livliga.
Det piggar också upp att deras föräldrar tar tid för och till varandra.
Kram