onsdag 23 oktober 2013

Jag är väldigt ledsen nu...

...just nu känner jag att jag är väldigt mätt på livet....
Jag är uttröttad och jag känner att allt - precis allt - är fel med mitt liv...
Jag vet att jag inte är fel - jag har brister ja men jag är inte fel ...men
hela mitt liv är fel!
DEt finns bra saker i mitt liv - men de är för få för att få mig att känna att det är värt att leva för..

Mitt lilla husdjur som inte mår riktigt bra - gör mig också trött
jag vet inte längre vad jag ska göra

I´m damd if  I do and I´m damd if I don´t

Livet har haft för mycket skit i sig - tidigare - och trots att jag kände mig förnöjd och näst intill lycklig i våras somras - och höll kvar vid det länge så har det försvunnit...
inombords känner jag ett lugn - långt inom mig ---men när allt är fel och det är det

TRÖTTAR MAN TILL SLUT!

Inga kommentarer: