torsdag 29 maj 2014

En vecka sedan förra inlägget...

Så konstigt det känns - det fanns en tid då jag hade behov av att få skriva (flera inlägg per dag) och nu känner jag det lite som om jag inte har något att säga.

Jag går ganska tyst inom mig också. Förutom att jag pratar en del med Gud så känner jag mig tyst ´även när jag pratar med vänner i min närhet.

Vi får se vad det leder till - just nu tar jag det bara lugnt och med ro.

Dagen i dag  - ledig och tur är väl det; jag har sovit så mycket så nästan hela dagen gått åt till att sova.
Men kanske det inte var så konstigt och att tecknen fanns där redan i går. Var helt slut när jag gick från jobbet och jag som brukar gå tog bussen.

Nåja - trots en dag med mycket sömn blir det en tidig kväll i kväll - så snart får kudden sällskap i sängen.

Inga kommentarer: