söndag 18 maj 2014

Har inte mycket att säga ...

....konstigt nog så verkar det som jag bara låter allt vara - försöker inte ens få till en ändring längre.
Vill inte Gud att en ändring ska till - så spelar det i alla fall ingen roll (även om allt ändå känns fel)

Kanske Gud tycker att jag ska vara nöjd - eftersom inget är dåligt/jag har allt jag behöver för att överleva.
Förut så ville jag leva - kanske det inte är meningen för mig att leva - utan bara att överleva så som jag gjort allt sedan jag var barn.
Kanske jag bara var dum som trodde att det skulle bli ett riktigt liv för mig också.


Eller också är det så att alla bara överlever - eller väldigt få lever.

Jag är i alla fall lugn just nu!
och därför inte mycket att säga - för det finns inte något roligt att skriva om heller - även om det inte är tråkigt heller...

Jo,jo...många ord för att inte ha mycket att säga :)

Inga kommentarer: