söndag 22 november 2015

Sista skärvan i hjärtat har ramlat ut...

Hej

Idag, tror jag,  den sista skärvan som du körde in i mitt hjärta kröp  ut.
Det gjorde ont - och jag var inte alls beredd på det men nu känns det bara skönt.
Det är lite infekterat; varar och blöder lite - men det är bra då blir det rent innan det
läker igen.
Det gick fort och smärtan försvann också rätt så fort (det är därför jag tror att det är den sista).

Nu lämnar jag dig helt och fullt i Guds händer och jag har inget kvar som låter mig känna av det som hände mig när du lekte med mig.
Du har en ny fin flicka .... skönt att jag inte behöver vara involverad den här gången.
Jag är äntligen på väg att bli helt hel igen - även om jag har ärr som ska påminna mig om jag behöver påminnas.

...och jag är helt fri....
ÄNTLIGEN!

Jag är så tacksam till Gud för hans omsorg om mig - och hans tålamod med mig.

Inga kommentarer: