torsdag 30 juli 2015

Just nu är jag på "en plats" som inte alls är bra.

Jag kan inte uttrycka mig om det - och även om jag vet vissa saker som jag bör ändra så är det inte mig det hänger på om jag kan genomföra det.

Jag har länge känt att allt är fel - även om inget direkt är dåligt.
Jag har mat i magen, tak över huvudet och en säng att sova i - så det är inte direkt dåligt.

Men allt behöver bli nytt - men hur?
Och nu efter att min fyrbenta vän dött känns allt bara ännu mer fel.
Att min vän blev begravd säger mig också att man inte ska vara "på fel plats" i livet.

Jag menar inte att "rätt plats" är glamour, kändisskap eller rikedom.
Men är man fel så är man! "Platsen" jag är på nu känns som en tvångströja fastbunden i väggen.

Bara Gud kan visa mig och hjälpa mig få till "den rätta platsen".

Jag hoppas på honom!

2 kommentarer:

Comsi comsa sa...



Jag hoppas du kan lämna platsen som inte är bra för dig....
Att förlora sin hund är hemskt och lika hemskt är det att förlora en vän, just dessa två vet jag allt om....

Stor kram ♥

Saida sa...

Tack för medkänsla.
kram