lördag 9 april 2016

Det är inte roligt när folk omkring en dör..

Ytterligare en bekant har dött - och han var inte heller gammal.
Han hade inte ens fyllt 60 år!

Jag förstår inte!

Tråkigt är det i alla fall!

Annars knallar livet på i sin gilla lunk och jag väntar på att saker ska rätta till sig som vanligt.
En sak har jag fått lite hjälp med och hoppas att det fortsätter så men jag är tacksam för det som jag redan fått och känner mig inte ledsen om inte allt löser sig i ett nafs.

Jag hoppas att alla som kikar in har det bra
och jag önskar en fortsatt god helg!

2 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Så trist när någon dör, jag vet för jag har varit med området alltför många gånger. Kram på dig, det är natt nu, försöker somna men det gick inte så bra. Så nu provar jag igen. ❤

Saida sa...

Det är jättetråkigt - speciellt när det är unga personer.

Hoppas du fick sova ordentligt och gott sedan.

Ha en fin söndag!
Kram