tisdag 22 september 2015

Ovanligt besök...

Idag har jag haft en ledig dag, då jag fick besök som var väldigt ovanligt.
Men det var väldigt roligt!

Jag kan få igång något som varit förstört sedan väldigt länge.
Det positiva är att det inte var vi som var orsaken till att det var förstört så vi behöver inte reda upp mellan oss - men möjligen vad som förstört mellan oss.

Är man barn i en släkt som har problem blir man en del av problemen även om man inte har något med dem att göra och det kan ligga under allt i många år.
Kanske, kanske det kan börja reda ut sig - och kanske det kan ge "ringar på vattnet" också.

Hm, ja jag får väl se - men just nu är jag rätt så nöjd i alla fall :)

2 kommentarer:

Comsi comsa sa...



Hoppas det ordnar sig, ibland reder livet ut saker av sig självt....

Godnattkram ♥

Saida sa...

Ja, det vore ju enklast så!
Tack!
kram