söndag 20 september 2015

Den här helgen har varit både...

....ris och ros...

Lördagen hade jag ont - ända sedan natten före - troligtvis i högra urinledaren (som ibland strålade upp mot njuren).
Har druckit massor med kamomillte och nu har det lättat - ska dricka innan jag somnar och i morgon också,
Jag har fått det rådet - när jag bodde utomlands för många år sedan - då de upptäckte sten i urinvägarna (då jag hade en fruktansvärd smärta - också till höger) och det försvann.

Ska väl hålla koll på det ändå så att smärtan inte finns lite dovt en längre tid.  I så fall måste jag få ett ultraljud på det hela så det inte är något värre. Men just nu så känns det bättre även om jag är lite öm ännu så smärtar det inte längre.

Idag där emot har jag varit på kalas!
Det är ju roligt!

Så gick den här helgen väldigt fort den också...
...måndag i morgon och en ny vecka är i gång...

Inga kommentarer: