torsdag 6 augusti 2015

Två veckors semester kvar...

...men panik.
Jag vill inte tillbaka till mitt jobb mer!

Ärligt är det inte uppmuntrande att de säger åt mig att göra ett sämre jobb så jag inte stöter mig med
andra som vill göra som de vill och inte följa varken regler eller rutiner.
Det handlar ju inte om oro för mig utan för sig själv - som chef - att inte vilja ta tag i problem.

"Du gör alla rätt men sluta med det så det inte blir så jobbigt..." är kontentan

Jag är inte rädd för mig själv och jag är inte rädd för dessa personer som fegt gör allt i skymundan - men jag kan ju inte jobba mot en förändring när cheferna hindrar mig..

Söker och söker efter nytt men hittar inget som passar in på mig...
Ändå är jag ganska så bred i mitt sökande....

2 kommentarer:

Comsi comsa sa...



Det är bra att du tänker själv, att styras av andra till något som inte överensstämmer med sina egna moral och värdering gör alldeles för många. Hoppas du hittar något som passa... Kramen ♥

Saida sa...

Tack, jag hoppas det inte ska dröja...
kramar