lördag 1 augusti 2015

Det var välbehövligt....

4 kommentarer:

Comsi comsa sa...



Treåringar ger en annat att tänka på.... =)

Kramen ♥

Saida sa...

Jo, och med en storasyster på 6 så blir det väldigt intensivt och härligt. När de kom ner för att öppna dörren åt mig bråkade de två treåringarna om att få trycka på knappen. Den ena var lite snällare och lät en andra göra det.
Jag kramade om den som öppnade och frågade den andra om jag skulle gå ut och låta honom öppna åt mig också.
Lycka i ögonen och så gjorde vi - med en kram när jag kom in.
Då frågade jag storasyster det samma och hon blev hellycklig. Så proceduren upprepades för tredje gången.
Sen var jag väldigt poppis för resten av dagen - även om jag alltid känner mig välkommen av dem.
Kramar

Comsi comsa sa...



hi hi, förstår att du blev poppis, =)

Saida sa...

Eller hur :)
Alla vill få ha plats och ses
kram