lördag 19 april 2014

Det är lite ledsamt...

...att allt som jag trodde på - och hade tro för ...
bara raserades och i stället för att ha glädje och gemenskap i mitt liv så har jag tappat så mycket fart att jag i stället är själv på påsken.
Det gör mig ledsen!

Men jag ber att Gud ska hjälpa mig få ordning på mig själv så att det nästa år är annorlunda.

Men en sak som jag inte vill är att jaga dem som inte bryr sig.

För det är som jag läste någon stans att de som ska vara i ditt liv behöver du inte jaga - det är ömsesidigt och de kommer att finnas kvar genom det.

Jag mår inte dåligt av att vara själv - men jag tycker det är tråkigt, just nu.

Jag är delvis ansvarig - jag kunde ha bjudit någon - men som sagt jag vill inte jaga

Aldrig mer jagar jag - hellre är jag själv
oavsett om det är familj, vän eller kärlek...

Inga kommentarer: